Pensem l'Oficina d'Entitats de Sabadell
#oficinaentitats Espai participatiu obert a l'entorn de la nova Oficina d'Atenció i Suport a les Entitats
L’Oficina d’Atenció i Suport a les Entitats és un nou servei que impulsa l’Ajuntament de Sabadell des de la Regidoria de Participació i Mediació, amb la voluntat d’enfortir el teixit associatiu de la ciutat en totes els seus àmbits, fomentar la participació democràtica de la ciutadania i la seva incidència en els afers públics.
Amb l'objectiu de recollir necessitats i aportacions sobre aquest nou servei, endeguem aquest espai anomenat "Pensem l'Oficina d'Entitats". Iniciem la seva activitat amb un qüestionari adreçat exclusivament a entitats i col·lectius de la nostra ciutat, juntament amb una sessió de treball prevista pel proper 14 de novembre, en la que definirem conjuntament els serveis que prestarà la nova oficina.
Sabadell és una ciutat que compta amb un teixit associatiu fort i consolidat, que a través de la participació de persones voluntàries i el seu treball constant han configurat una ciutat implicada i compromesa, com a tret d’identitat.
Actualment, hi ha més de 900 entitats inscrites al Registre d’Entitats Ciutadanes. Moltes d’aquestes associacions, per tal de desenvolupar les seves activitats i projectes, es relacionen amb l’administració local per temes diversos com la sol·licitud de subvencions, l’ús d’equipaments municipals o de l’espai públic, la cessió d’immobles, la gestió del voluntariat, etc. També col·laboren i participen en el desenvolupament, la consecució de projectes i la concreció de polítiques públiques.
Per això, l’Ajuntament, a través de la creació d’una oficina de suport a les entitats, es proposa treballar conjuntament amb les entitats, desenvolupant eines i recursos de suport que permetin enfortir la vida associativa de la ciutat.
Compartir: